Avslut expeditionen.

Nu e jag hemmave igen:) Gott att komma hem till familjen. Lång flygresa hem så lite vimmelkantig känner jag mig. Behöver även ha koll på mina lungor närmsta tiden så jag kan kännna att saker å ting återgår till det normala igen.
 
Fredrik och Magnus gjorde ett tappert försökt efter jag lämnade berget. Dom sov en natt i C1 samt sedan direkt till C3 där dock mycket snö satte stopp för högre höjder. Klokt att avbryta då laviner inte är att leka med. Har inte fått någon kontakt med dom än men hoppas på detta inom snar framtid.
 
Tack till min älskade dotter Emma som rattat bloggen när jag inte kunnat.
 
Jag behöver lite tid för att samla ihop mig och när jag gjort detta kommer det en reseberättelse om vårt äventyr i Nepal.
 
Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0