Träningsvecka 12

Mindre än två månader kvar tills det är dags för avfärd mot Denali. I helgen var Stefan uppe hos mig och vi körde ett pass i backen i Falköping. RIktigt gott att känna att vi är ganska jämnstarka för det är en klar fördel på berget. När vi kom hem å fått i oss några mackor och delat på en balja kaffe satte vi upp vårt tält vi skall ha på expeditionen. 
 
Sierra Design Alpha 3 (passande tält för Swedish Vikings vilket vår expedition heter:))
Efter detta gav vi oss ut och testade lite vertikalklättring med en Jumar samt slinga.
 
 
Träningsveckan var ganska mager med en lätt förkylning. 
 
2x120 min backträning
2x90 min styrketräning/löpintervaller
 
Totalt 420 min.
 
Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0