Träningsvecka 10

I måndags avbröt jag backpasset efter 1 timme. Kroppen protesterade rejält och kraftlösheten var i det närmaste total. Därför la jag in hela två vilodagar denna veckan och jag tycker att jag repat mig lite. Var på Mösseberg igår och körde 10 vändor upp och ned och när när jag väl var färdig så kändes det helt ok. Nu gäller det att ta tillvara på varje snöpass för inom snar framtid är våren här. Nu gäller det att välja min attityd och tro på det jag gör och mala på med träningen. Jag kan, jag vill och jag gör:)
Denali West Buttressleden
 
1x60 min backpass stegjärn 33 kg
1x120 min backpass stegjärn 33 kg
1x240 min backpass stegjärn 33 kg
2x90 min styrketräning(/löpintervaller
 
Totalt: 600 min
 
Pergite!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0