Träningsvecka 8

Gott att det är riktig vinter ute. Hela tre pass denna veckan med stegjärn/snöskor. RIktigt bra träning med en riktigt tung ryggsäck. Det tar tid att vänja sig med vikten som för närvarande ligger på 33 kg. Hoppas kunna gå upp på 35 kg om ett par veckor när musklerna vant sig, om dom nu gör det:)
 
Nu är det mindre än tre månader kvar tills avfärden mot Alaska. Det mesta fungerar bra och jag ser fram mot när Stefan kommer upp så vi får träna säkerhet. Vi har gjort en grov plan för vårt försök att bestiga Denali. Kommer i ett senare inlägg när det närmar sig. Det mesta med personliga utrustningen är klart, har bättrat på svaga punkter med exempelvis ny mössa, nya handskar samt lager 2. 
 
 
1x120 min backpass
1x150 min backpass
1x270 min backpass
2x60 min styrketräning/intervaller löpning
1x90 min styrketräning löpning
 
Totalt: 720 min
 
Pergite!
 
 

Kommentarer
Postat av: Magnus Lindkvist

Det ska bli häftigt att följa äventyret! Starkt jobbat med träningen!

2018-02-26 @ 10:42:31
Postat av: Kenneth

Tjenare Magnus,

Kul att du tittar in. Tack så mycket. Jag gör allt jag kan, jag vet vad som väntar på Denali:)

Pergite!

2018-02-26 @ 20:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0