Falketind nästa!

Länge sedan senaste inlägget. Paus i bloggandet helt enkelt.

Nu är det nya hyss på gång:)

Imorgon bär det iväg till det vackra Jotunheimen och ett försök att bestiga bedårande vackra Falketind. Väskan e packad å jag är taggad:)

Det är en bestigning som kräver full utrustning, rep, karbiner, jumar, isyxa samt stegjärn så jag har packat alla prylar. 

Vädret ser ut att vara på Martins å min sida denna gången. Men, i fjällen kan det förändras fort. Prognosen säger i alla fall omväxlande väder med ca 5 minusgrader på toppen och lite vind. Kan det bli bättre?:)

 
Om vi får igång GPS-trackern så kommer jag lägga upp en länk till denna imorgon:)
 
Mot Falketind!
 
Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0