Åter i bloggen:)

Har haft en riktigt skön semester och besökt det vackra och varma Vietnam. Hur har det då gått med träningen?, jo bara bra. 
 
Heavy loads on the beach in Vietnam:)
 
 
Efter hemkomsten har jag försökt att komma till rätta med tidsomställningen och det tar ju sin lilla tid. Var riktigt skönt att komma hem och köra ett rejält backpass. 
 
igår var jag uppe i Hallsberg och träffade Martin och hans bror Nicklas, vi tog en tur i skogen och avslutade med några stärkande vändor i trappen i Kvarntorp, 427 steg:)
 
Idag har jag varit i Falköping och testat lite ny utrustning. Nya stegjärn samt snöskor. Stegjärnen fungerade utmärkt och även snöskorna. Man får gå lite bredbent men det fungerade bra.
 
 
 
Träningsvecka 8
480 min styrketräning/beachlöpning/beachtrekking 
 
Träningsvecka 9
660 min styrketräning/beachlöpning/beachtrekking
 
Träningsvecka 10
600 min styrketräning/intervaller/backträning
 
Pergite!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0