Inga nyheter från Aconcagua....

Jag hade hoppats på lite info från Aconcagua idag men tyvärr inte. I mina ögon är det vågat med en topptur imorgon då det fortfarande är kraftig blåst, dock inte storm. Väntar dom tills på fredag ser det ut att bli en finfin dag. Vet inte hur dom har det med reservdagar men dessa torde snart vara slut, Det går att skapa ytterligare en dag om man är beredd att gå hela vägen från C3 ner till BC och sedan vidare hela utmarschen på 18 km. Detta är fullt möjligt men normalt sett stannar man en natt i BC.
 
Go safe Peter.
 
GPS-logg från min topptur på Aconcauga där GPSen får lite frispel och indikerar att jag är på hela 7283 möh å det var jag ju inte:),
 
http://www.movescount.com/moves/move51405809#table-year=2016 
 
Anderna 6000 möh
 
Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0