Träningsvecka 6

Ett pinnhål upp denna vecka. Dock ställde jag in fredagens backpass på grund av slitna knän. På det hela taget känns det mesta bra. Nu skall jag försöka öka vikten i ryggsäcken något, ompackning ikväll inför backpasset imorgon. I måndags höll jag föredrag på Götene fotoklubbs årsmöte, kul att berätta om mina äventyr och återigen var jag uppe i bergen:)
 
Det mesta är på plats inför vår avfärd till Alaska, hotell samt transporter är bokade. Det som återstår är att fixa EFTA för att komma in i USA. torde inte bli något problem och jag hoppas att det blir enklare än ansökningsförfarandet till Ryssland. Jag ryser bara jag tänker på det. Håller på att gå igenom hela min personliga utrustning och uppdaterar det som inte håller måttet. Utrustningen kommer jag gå igenom närmare avfärd. 
 
Vi har även fått klart med att vi åker upp till Jostedalen i månadsskiftet mars/april för snö/isträning. Känns riktigt bra att vi kommer iväg dit tidigt då vi söker liknande miljö som vi kommer få på Denali. 
 
Denali West Buttress
 
1x120 min backträning 30 kg
1x210 min backträning 30 kg/teknikövningar
2x90 min styrketräning/intervaller
1x60 min styrketräning
 
Totalt: 570 min
 
Pergite!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0