Puenta la Reina-Estella

Hallå där Martin, kul att du är med på en liveintervju så här på kvällen:)
 

Igår fick du ett uppdrag: som bekant spelas finalen i Champions Leugue mellan ärkerivalerna Real Madrid och Atletico Madrid. Hur stort är detta i Spanien, vad sägs ute på landsbygden? Vad sägs i de Spanska stugorna?

-Det är ganska tyst ang fotbollen. Jag kanske är ute och cyklar nu men jag befinner mig i Baskien och dom verkar inte speciellt glada på Spanien enligt allt klotter på väggarna :) 

Hur är känslan efter dagens etapp?

-Helt ok etapp. Kom till Estrella(stavning) men hade tänkt ca 2 km till. Fick boende här så jag stannade. 

Hur mår kroppen, knoppen samt fötterna?

-Helt ok hälarna ser bättre och bättre ut. Tyvärr så har jag fått nya blåsor under fötterna pga dom nya skorna. Är dock inte så orolig för dom. 

Vilka sevärdheter har du sett längs din väg idag?

-Gamar, örnar och andra skadedjur :)

Blir det Sheraton inatt?

-Nä men gratisboende :)

Hur ser planen ut för morgondagen?

-Räknar med 3 mil

På grund av skavsåren tappade du en del tid i början, är det möjligt att ta igen detta längs vägen eller kan du lägga till extradagar?

-Jag ska försöka ta igen det under resans gång

Bra kämpat Martin och ta hand om kroppen å i synnerhet fötterna. Kör på imorgon så hänger vi med som följer dig via GPS-trackern: 

http://share.findmespot.com/shared/faces/viewspots.jsp?glId=09qUk69kztDqX3P9TU2WxsD274qipC0vo

Och som alltid:

Pergite! (Framåt)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0