Najera-Santo Domingo de la Calzada-Granon

Hallå där Martin, 
 
Igår blev det ingen rapport, hur har du haft det?
 

Nu har det varit 2 riktiga skitdagar. Igår gick jag 2,4 mil i spöregn till santo domingo. Vägarna nu är riktigt trista. Leriga grusvägar bredvid motorvägen. 

I morse vaknade jag med feber och ont i halsen så jag gick bara 7 km idag. Hoppas jag blir bättre tills i morgon så jag kan ta igen lite. Men om febern är kvar får det bli lugnt. 

Det börjar kännas i kroppen att jag gått ca 25 mil nu. Skavsåren känns mycket bättre. 

 
Vad snygg du är!, bra att du mår bättre. Häng i Martin och framför allt, tänk på hälsan:)
 
GPS-tracker länk: 
 
http://share.findmespot.com/shared/faces/viewspots.jsp?glId=09qUk69kztDqX3P9TU2WxsD274qipC0vo
 
Pergite!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0