Logrono-Najera

Hallå där Martin!
 
Hur har dagen varit?
 

-Idag var en kanondag. Gick strax över 3 mil på ca 7 timmar inklusive frukost och lunchbreak. Känner mig riktigt i form nu. Hade en vacker utsikt med Pico de san Lorenzo 2271 mts och det har kliat i storskorna hela dagen. Vackert eller hur Kenneth? (Infoga bergsbilden :) ) 

 
 

-Kom fram till Najera runt 14:00 och var bland dom första att komma hit. Kändes skönt att kunna duscha och slappa innan det välde in folk. 

-Middag blev kinamat??? Biff i bambuskott såklart och några glas riojavin. 

 

-I morgon blir det lite kortare, 21 km till Santo Domingo de la Calzada. Eventuellt fortsätter jag en bit till om fötterna håller. Hälarna läker riktigt bra och jag är inte så orolig längre även om dom ser ut som skräp. 

 

Tack för uppdateringen och de fina bilderna! Speciellt bergsbilden med snö:) Skönt att se att hälarna läker. Kan tänka mig att dom sett betydligt värre ut. Keep on trekking and enjoy:)

Pergite!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Men oj vad dina hälar ser ut!😯 Förstår att du har haft ont! Fantastiskt fina bilder du har tagit! 😊 Lycka till imorgon!

2016-05-11 @ 23:03:17
Postat av: Martin

Tack Camilla

2016-05-14 @ 17:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0