Larrasoana-Pamplona

Hejsan Martin!
 

Hur har din dag varit?

- Helt ok. Kom iväg runt 08:00 och gick ca en timme innan jag blev tvungen att byta till Foppatofflor pga hälarna. Enligt klockan gick jag 6 h och lyckades bara gå 1.6 mil med pauser inräknat. I en sportaffär i Pamplona köpte jag ett par nya skor som jag hoppas ska rädda hälarna. 

Blev dagens etapp som du planerat?

- Inte riktigt, hade planerat ca 8km till men vågade inte fortsätta från Pamplona pga brist på ställen att sova på. Jag ligger efter i planeringen men hoppas kunna ta igen det senare. 

Har du sett några sevärdheter idag?

- Pamplona är en jäkligt fin stad med mycket gamla byggnader. 

Hur mycket vätska dricker du per dag?

- 3-4 liter

Hur har vädret varit?

- Perfekt, varmt och blåsigt. 

Hur går det med fötterna?

- Så där...

Hur ser det ut med härberge inför natten?

- Fixat. Bor i en stor sal med ca 140 pers. 

 
 
Jag förstår att Martin har det riktigt tufft med sina skavsår. Bra beslut att köpa ett par trailskor av det superba märket La Sportiva. Nu hoppas jag att hälarna läker bra och att fortsättningen går finfint i de nya skorna.
 
Kom igen nu Martin. Pannben - framåt! (lätt att säga bakom ett tangentbord:))
 
Om det är någon som vill kommentera, hälsning till Martin etc, klicka på "kommentarer":)
 
Pergite!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Kämpa på Martin, vet hur det känns med skavsår!

2016-05-07 @ 16:44:18
Postat av: Linda

Heja dig Martin! Det här klarar du galant, minns dina blåsor som du hade efter öppet spår...och det tog du dig igenom 😀

2016-05-07 @ 19:25:37
Postat av: Martin

Tackar. Ja det var riktiga blåsor Linda :)

2016-05-08 @ 22:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0