Granon-Belorado

Hejsan Martin!
 

Vad har hänt idag, hur går det med förkylningen?

Idag var ytterligare en seg dag. Gick 1,7 mil till staden Belorado. Regn och tråkiga motorvägar så motivationen har inte varit på topp. Jag känner mig bättre i halsen iaf men fötterna känns sådär. Imorgon ska jag möta upp mina föräldrar och gå några dagar med morsan. Det ska bli riktigt roligt och jag hoppas motivationen kommer tillbaka. 

 

När jag kom in till Belorado så var det fullt krig. Nazisterna motade bort amerikanerna på torget och det var en jävla massa smällar. Kul att se gamla gubbar som levde sig in till max för att det skulle se realistiskt ut :)

 

Idag lyxade jag till det och bokade ett rum för 35 euro bara för att få en tv så jag eventuellt får in mellodifestivalen. 

Kul att du får sällskap. Skavsåret ser ju sådär ut... 

Keep on trekking!

 

Pergite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0