El Ganso!

Hej Martin!
 
Vad har hänt idag då?
 

-Idag blev det 3,2mil från hospital de orbigo till El Ganso. Nu börjar det bli lite finare stigar och inte så mycket motorvägar. Jag befinner mig på 1000m höjd och imorgon blir det en fin tur till 1500m. Det ska vara den högsta punkten på hela caminon. Det är även där som det finns ett stort kors på en kulle där man ska lägga en sten som man har med sig hemifrån. Det ska vara något "typ lämna problem man har mumbojumbo" :) 

Jag glömde ta med en sten men däremot har jag fulla väskan med tomma snusdosor. Det får duga att dumpa på stenhögen. 

Ikväll bor jag på ett privat albergue med 12 sovplatser. Vi är bara fyra än så länge och jag hoppas det fortsätter så. :)

En best som bet Martin i armen

Martin, ett kors och ett hundarsle

Katedralen i Astorga

 

Här slaggar Martin ikväll :)

 
Ha en välförtjänt god sömn och återigen, käka som en häst:)
 
Pergite! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0