Träningsvecka 2

En återhämtningsvecka får jag väl skriva;) Något annat kan det ju inte vara med ynka tre träningspass. Rättning i ledet måste det bli. Kommande vecka skall bli bättre.

Imorgon skall jag köra ett pass i Kinnekullebacken. Kallt men det finns ju bra kläder å pannlampa:) Frågan är om jag klarar mig med trekkingkängor eller om storskorna med stegjärn måste på. Testar nog med mina vanliga kängor.
 
Idag eller i morgon gör Stefan sitt toppförsök på Aconcagua. Vädret är bra men starka vindar enligt prognosen. Ca 13 m/sek och ca -16 grader, tar man med vinden så motsvarar kyleffekten ner mot ca -30 grader. Håller tummarna för att det går vägen och att han får kliva upp på högsta toppen i världen utanför Himalaya.

2x90 min styrketräning/cykel/löpning
1x120 min styrketräning/löpning

Totalt: 300 min

Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0