Träningsvecka 5-8

Hallå där, en hel del träning att redovisa. Inläggen i bloggen har lyst med sin frånvaro på grund av en skön sommarsemester. Legat på latsidan?, verkligen inte, 22 träningspass på 14 dagars semester:) 
 
Läget är bra! Är skadefri och träningslusten finns där. Jag har lite nyheter angående den stundande expeditionen till Elbrus som jag tar i nästa vecka. 
 
I torsdags var jag hos en lokal idrottsförening och höll ett föredrag om min senaste expedition till Anderna. Det var riktigt kul, nästan som att vara på Aconcagua igen:)
 
 
5x60 min styrketräning/löpning/trekking
 
Totalt 300 min
 
9x60 min Styrketräning/löpning/trekkning
 
Totalt 540 min
 
7x60 min Styrketräning/löpning/trekking
 
Totalt 420 min
 
7x60 min Styrketräning/löpning/trekking
 
Totalt 420 min
 
Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0