Träningsvecka 48

Igår var jag upp i Hallsberg hos Martin och körde ett pass i Kvarntorpstrappan, efter 90 minuter och 1000 höjdmeter var vi nöjda och styrde, som vanligt:), kosan mot en Kinarestaurang. Det har varit en lagom träningsvecka med två vilodagar, den ena var vald men inte den andra. I fredags när jag skulle köra ett backpass i Kinnekullebacken hade jag glömt pannlampan hemma:( Så surt! Jag får bättra på min check av utrustning. Det var bara att åka hem då det var becksvart. 
 
Det är ungefärligen 5 månader kvar till Denali expeditionen och jag är där jag borde vara styrkemässigt. Nu är det bara att hänga i och fortsätta i samma stil. 
 
Jag har köpt en ny klocka då min Suunto Ambit 2 gjort sitt. Det blir en Suunto Ambit 3 denna gången och dessutom har jag designat den själv:) Ta en titt och gilla om du vill så kanske jag blir månadens designer:) 
http://www.suunto.com/sv-SE/Anpassa-din-egen-sportklocka/Suuntos-designgalleri/
 
Klicka på "månadens designer" å sedan heter klockan "Denali Summit".
 
Visdomsord:)
 
1x120 min backpass med 30 kg i ryggan
1x60 min styrketräning
1x90 min styrketräning/intervaller löpning
1x60 min löpning intervaller
1x90 min Kvarntorpstrappan
 
Totalt 420 min
 
Pergite!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag röstat på "din" klocka :) Ser dock att ledaren har över 240000 röster, så det är en bit kvar... Men om vi alla hjälps åt så ger vi det ett försök ;)

2016-12-07 @ 16:57:31
Postat av: Anonym

Just det, glömde säga att det var jag.
Kör hårt! //Johan

2016-12-07 @ 16:59:04
Postat av: Kenneth

Tjena Coach,
Tack för rösten:)
Pergite!

2016-12-08 @ 18:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0