Flyget bokat! - Martin på gång!

Igår blev det klart med flygbiljetter. Vi flyger från Arlanda 27/6 och är tillbaka 10/7. Mer om flygrutten senare. I övrigt tränar jag på som vanligt och så håller jag på med att söka Visum till Ryssland. Byråkratisk process och på fredag skall jag personligen infinna mig på Ryska visumcentralen i Göteborg. Har skaffat försäkringsintyg, inbjudan från Adventure Lovers samarbetspartner i Ryssland, Elburs Tours samt fyllt i en massa papper med uppgifter om mig själv och vilka ställen vi skall besöka i Ryssland.

Det e mycket enklare att träna än att söka visum:)
 
Martin står i startgroparna i Hallsberg inför sin Pilgrimsvandring. Jag kommer att lämna rikliga rapporter om hans äventyr och förhoppningsvis även via GPS-trackern så det går att följa honom live:) Om allt går som det skall så startar Martin sitt äventyr på fredag i St Jean. 

Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0