Expedition Elbus 2016-06-27!

Länge sedan sist. Nu har jag bokat min nästa expedition som kommer att gå till Ryssland och Europas Seven summit: Elbrus 5642 möh. Kommer även denna gång att åka med Adventure Lovers. AL ordnade en fantastisk resa till Aconcagua och därför får dom fortsatt förtroende. Kan verkligen rekommendera AL. 
 
http://www.adventurelovers.se/resa/elbrus/
 
Elbrus 7-s
 
Om ett par veckor bär det iväg på den årliga turen till Jotunheimen. Kan helt enkelt inte låta bli att åka dit då det är otroligt vackert där. Konditionen är inte på topp nu så jag lär nog få slita lite grann också:) Åker till Spiterstulen fjällstationen och därifrån når man flera av Nordens högsta toppar. http://www.spiterstulen.no/
I och med att jag har ett år kvar så kör jag igång min veckorapportering över träningsveckorna. Kommer att göra en del justeringar i mitt träningsprogram som jag återkommer till samt även varför just Elbrus blir mitt nästa berg. 
 
Som alltid: 
Pergite!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0