Träningsvecka 36-14 veckor kvar!

Det rullar på och jag ligger i för få ihop min träningsmängd. På det hela taget känns allt ok för närvarande. Veckorna går rasande fort å snart är min väntan slut. Revansch på Aconcagua. Många saker måste klaffa när jag väl är där, fysiska förmågan, att acklimatiseringen går väl samt att berget vill ta emot oss med bra väder. Å så frisk förstås:)
 
När jag fyllde år fick jag en upplevelse i present av mina arbetskamrater (Tack så mycket!). Idag var jag och körde en Ferrari F 430 utanför Landvetter. Nästan 500 HK bakom ryggen. Den gick ruggigt bra och jag körde i hela ...:) Det får bli en hemlighet tills vidare:)
 
Cockpit Ferrari F 430
2x120 min cykel (4 pass)
1x90 min backe 25 kg
1x60 min styrketräning
1x90 min stryketräning
1x120 min promenad.
 
Totalt: 600 min.
 
Pergite!
 
 

Kommentarer
Postat av: Johan

Du är som gjord för en Ferrari! :)

2014-09-08 @ 09:12:39
Postat av: Kenneth

Tack Johan, jag vet:)
Pergite!

2014-09-08 @ 17:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0