Träningsvecka 43-7 veckor kvar!

En riktigt behaglig träningsvecka med tre träningspass. En planerad återhämtningsvecka. Kommande vecka är det upp på 10 timmar igen:) Att "bara" träna tre gånger på en vecka känns lite konstigt när man är igång dubbelt så mycket i vanliga fall. Jag intalar mig själv att det e bra:) Igår blev det ett kanonpass tillsammans med Martin. Vi åkte till Kvarntorp utanför Hallsberg och körde trappan 10 gånger, distansen blev 10 km och 2000 höjdmeter (10x427 trappsteg) och pulsen peakade 169 slag. 1600 kcal brändes av på 3,30 min.
 
http://besegrattrappan.se/trappans-strackning/
 
Starten på trappan.
2x90 min cykel/styrketräning
1x210 min intervall i trapppa.
Totalt: 390 min
 
Pergite!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0