Träningsvecka 42-8 veckor kvar!

Söndag, skönt med en "vilodag", bara 1 timmes rehabpromenad med storskorna. Annars har det varit träning hela veckan lång. Mycket slit på cykel men det fungerar toppen. Igår var Martin hos mig och vi åkte till Falköping och Mösseberg och trampade upp och ner i slalombacken. Körde 4 vändor med ryggsäck, lätt vikt. och det kändes bra. Efter 3 timmar åkte vi och köpte kinamat och slappade ett tag tillsammans. Martin har gjort ett kanonjobb efter sitt benbrott i februari och har repat sig riktigt bra.
Martin innan påbörjat backpass.

2x60 min cykel
2x120 min styrketräning/cykel
1x180 min backträning
1x60 min promenad i storskor
 
Totalt 600 min
 
Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0