Träningsvecka 47-3 veckor kvar!

En kanonvecka i träningsmängd. Går som tåget. I lördags fick jag sällskap av min coach Johan på ett 4 timmars pass, riktigt kul! Vi höll till på Kinnekulle å faktiskt, solen var framme för första gången på mycket länge. Nu gäller det att ligga i med träningen resten av året. Försöker variera träningen så mycket jag kan för att slita mindre på kroppen. Har börjat med lite rodd och det fungerar bra.
Johan.
 
1x180min backe
1x180 min multipass (styrketräning,cykel,trekking)
1x240 min trekking i kuperad terräng.
2x90 min multipass (stryketräning, rodd, cykel)
1x60 min cykel
Totat: 840 min
 
Pergite!
 

Kommentarer
Postat av: Johan

Tack för ett roligt träningspass! Lite annorlunda för mig som åker hiss varje dag :) Fick träningsvärk i vadernas framsida.

Skönt att se att du är i bra form, en riktig bergsget!

/Johan

2014-11-24 @ 10:12:02
Postat av: Kenneth

Tack själv Johan, Var en skön runda och framför allt trevlig;) Undrar hur du blir om du slutar åka hiss?:)

Pergite!

2014-11-24 @ 19:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0