Träningsvecka 21

En riktigt "dålig" träningsvecka. Lite träning och mycket annat får jag väl säga som försvar. Jag känner mig sliten och har funderat om jag stegrat träningen för fort. Snart är jag framme vid halvårsskiftet och 6 månader kvar innan jag åker. I veckan skall jag åka upp till Hallsberg och träffa Martin som skall med till Aconcagua. Vi skall köra ett träningspass ihop och gå igenom expeditionen. Vi kommer även att planera en miniexpedition i sommar till Norska fjällen.  Han bröt sitt ben i februari och har kommit tillbaka på ett fantastiskt bra sätt. Det är en riktigt bra prestation. Inom kort kommer vi att boka flyg. Prislappen ser ut att hamna på ca 10 tusen. Senast jag var där kostade det över 13 tusen så det har gått åt rätt håll.
 
1x90 min styrketräning
1x60 min backträning 27 kg
2x30 min löpning
1x60 min rehabpromenad.
 
Totalt: 270 min
 
Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0