Träningsvecka 19

Skönt med en återhämtningsvecka. Var nödvändigt då jag känt mig riktigt sliten i kroppen. Samtidigt känner jag mig lite onyttig när jag drar ner på träningen. Vågen visar 88 kilo och det känns segt att tappa i vikt men det är bara att hänga i. Pratade med min resekamrat Martin häromdagen. Han har återhämtat sig från sitt benbrott på ett bra sätt och e grymt sugen på Aconcagua. Gick en timme med 32 kg packning idag och det var riktigt tungt. Det var riktigt länge sedan jag bar så pass mycket. Nu väntar en ny träningsvecka och skall försöka ladda på med mängd igen.
 
2x60 min styrketräning
1x90 min backträning 25 kg
1x60 min trekking 32 kg
1x30 min cykel
 
Totat: 300 min
 
Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0