Flyget bokat!

Ytterligare en viktig bit klar. Idag har Martin och jag bokat flyget. Rutten går GBG Landvetter-Paris-Santiago-Mendoza. Restiden dit är beräknad till ca 28 timmar och hemresan går på 23 timmar. Vi kommer åka ett par dagar tidigare än planerat så avresan är spikad till den 1/1 2015 och hem till Sverige igen 27/1. Då har vi ett par dagars spelrum åt bägge håll. Biljetten hamnade på nästan 11.000;- vilket är ett par tusen bättre än när jag var iväg senast.

Var och hälsade på min resekamrat Martin igår och det var riktigt kul att ses och träna ett pass ihop. Jag är otroligt imponerad av hur han har kommit tillbaka efter benbrott och operation med skruvar i foten. RIktigt bra jobbat.

Vi är riktigt taggade inför vår resa och det blir väldigt påtagligt när man träffas och pratar om detaljer och erfarenheter.

Pergite!

Kommentarer
Postat av: Mattias Persson

Kul!
Såg att du skulle tillbaka till Aconcagua!
Var själv där med grabbarna i Team Lajt och satt och blev lite nostalgisk!
Lycka till!

2014-06-05 @ 00:25:24
Postat av: Kenneth

Hejsan Mattias,
Välkommen till bloggen. Tack för det:) Hög tid för en returmatch:) Skall kolla in er sida.
Pergite!

2014-06-05 @ 07:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0