Träningsvecka 9

Nu har jag haft en riktigt bra träningsvecka och jag tycker att det fungerar mycket bra. Styrkan kommer och jag känner mig pigg i kroppen. Inga skador som spökar. Har fokus på styrketräningen och lägger på pulsträning och har börjat med uthållighetsträning. Ingen lätt kombination att få till dessa tre men det skall nog gå bra.
 
Min avsikt är att sakta men säkert öka uthållighetsträningen vecka för vecka.
 
Min resekamrat Martin har åkt på ett rejält bakslag. Benbrott och ledbansskador i foten. Prognos är god. Han skall kunna genomföra expeditonen om allt går som det ska. Jag håller tummarna stenhårt!
 
3x60 min styrketräning
1x60 min cykel pulsträning
1x60 min trekking 25 kg i säcken.
 
Totalt : 300 min.
 
Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0