Träningsvecka 25-27 veckor kvar.

Hoppas du haft en fin midsommarhelg. En träningsvecka som slutar med en skada. Var ute och sprang igår och efter ca 1 km hände det något i vaden. Linka tillbaka hemåt och på med is. Tack och lov inget pulserande inne i muskeln så jag utgår från att det inte är en blödning utan helt enkelt att jag fick värsta krampen. Idag känns det bättre och det är nog inte så många dagar innan jag kan köra på som vanligt igen. Blir några dagar med mycket stretching av vaderna.
 
I veckan har jag även kollat mina framsteg när det gäller konditionen och den tar sig glädjande nog. Gjorde ett så kallat Beeptest och jag förbättrade mig flera nivåer i förhållande till slutet av april. Riktigt kul!
 
Om två veckor bär det iväg till Jotunheimen och det skall bli otroligt skönt. Slita rätt så duktigt och vila ögonen på de vackra bergen. Rum är bokat på vackra Spiterstulen.
1x30 min intervaller löpning
1x30 min löpning.
2x60 min styrketräning
1x240 min trekkning 25 kg i säcken.
1x60 min fystester.
 
Totalt: 480 min
 
Pergite!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0