Träningsvecka 27-23 veckor kvar.

Vilken värme! När det e vinter då e det för kallt å nu när det e sommar för varmt;) Att det aldrig kan vara lagom;)
En behaglig träningsvecka. Har precis haft besök av min coach Johan och vi snackade lite om nuläget. Så här långt känns det bra. Behöver gå ner ca 5 kg till, och med en nuvarande vikt på 86 kg så känns det som det inte kommer att bli några problem. Jag kommer att fortsätta träna så som jag gjort men kommer ju längre tiden går fokusera på uthålligheten.Håller på att testa mig fram med olika typer av "gel" och häromdagen fick jag en snilleblixt när jag var och handlade, flytande honung. 80 g kolhydrater per 100 gram. En behändig flaska med totalt ca 1500 kcal. Detta skall jag testa och se effekten av.
 
1x90 min styrketräning
3x60 min cykel
1x60 min löpning
1x60 min trekking 30 kg.
 
Totalt: 390 min.
 
Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0