Träningsvecka 1


Camp Colera 6000 möh. (Tack för bilden Peder!)
 
Då är jag inne i ett nytt träningsår. Mina förväntningar på mig själv är att jag i slutet på detta året skall vara i mitt livs form dvs redo för ett nytt försök på Aconcagua. Senast i mitten på nästa vecka spikar jag när jag åker men förmodligen januari eller februari 2015.
 
Träningen går bra och jag har precis kommit hem från ett träningspass på gymmet. Tunga knäböj, vad härligt! Jag skall i veckan ta ett snack med min coach Johan å få lite råd för jag tycker att jag börjar bli sliten och ligger just nu på max av vad jag kan prestera.
 
Jag har haft lite kontakt med Joel som är på Aconcagua nu och gör ett försök. Här är en länk till deras sida och lite längre ner på sidan kan du även se deras gps positioner.
 
http://beckoningskies.tumblr.com/
 
Jag får understundom kontakt med likasinnade personer som hittat min blogg och det tycker jag är riktigt kul. Utbyta erfarenheter om kommande projekt.
 
Träningsvecka 1
 
3x60 min styrketräning
2x30 min cykel konditionsträning
 
Totalt: 240 min
 
Pergite!
 

Kommentarer
Postat av: Johan

Vilken bra bild!!!

Svar: Tack för det Johan. Hörs i veckan!
Pergite!
Kenneth Lövgren

2014-01-05 @ 17:42:00
Postat av: Kenneth

Tack för det Johan. Hörs i veckan!
Pergite!

2014-01-06 @ 13:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0