Bokat! Vallecitos - Aconcagua.

Nu har jag så bokat mitt nästa försök på Aconcagua och jag åker 2015-01-03. Expeditionen arrangeras av Adventure Lovers. Upplägget är ungefärligen så här. Acklimatiseringstur i Vallecitosområdet i närheten av Mendoza. Där skall vi under ca 1 veckas tid förflytta oss uppåt från 2700 möh och förhoppningsvis kröna denna del av expeditionen med att nå toppen Cerro Vallecitos på nära 5500 möh. Efter denna tur åker vi upp till Penitentes och gör de sista förberedelserna för Aconcaguabestigningen som vi påbörjar dagen därpå. Även denna gång kommer jag att gå normalleden på Aconcagua. Expedtionen är denna gång på 22 dagar.
Pergite!

Kommentarer
Postat av: Helena Berg

Du är tokig! Men det är underbart och jag känner att jag blir imponerad av dig! Att orka vara så motiverad med träning och förberedelser!

Kör hårt! Helena

2014-01-10 @ 14:25:58
Postat av: Kenneth

Hello Helena,
Det är det som förgyller livet:)
Pergite!

2014-01-10 @ 16:46:12
Postat av: Jsandevarn

Kul Kenneth! Håller tummarna för att det går vägen denna gång!

2014-01-30 @ 08:57:17
URL: http://jsandevarn.se
Postat av: Kenneth

Hejan Johan.
Kul att du tittar in. Jo men visst, denna gång SKALL det gå:)
Ha det.
Kenneth

2014-01-30 @ 09:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0