Borta bra men hemma bäst!

Efter en underbar resa till Maldiverna är jag nu tillbaka i verkligheten. Det är härligt att åka till ett paradis men likväl skönt att komma hem. Det var min första resa till Maldiverna och kommer jag att åka dit igen? Jajamän! Ett sanlöst vackert paradis med en obeskrivlig skönhet. Bilder kommer!
 
Träningsvecka 6
 
Styrketräning 2x60 min
Beachlöpning 60 min
Simning 3x60 min
Raska strandpromenader 2x60 min
 
Totalt: 480 min
 
Träningsvecka 7
 
Styrketräning 2x60 min
Beachlöpning 60 min
Simning 3x60 min
Raska strandpromenader 2x60 min
 
Totalt: Totalt 480 min
 
Träningsvecka 8
 
Raska strandpromenader 2x60 min
Simning 2x60 min
Styrketräning 2x60 min
 
Totalt: 360 min
 
Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0