Träningsvecka 51-10 dagar kvar!

Avresan närmar sig riktigt snabbt. Jag har nu börjat trappa ner träningen. Känns lite ovant att ligga på "latsidan". Jag gör mitt sista långpass på juldagen. All packning är i princip klar, ligger i en jättehög. Har kollat hur det är med vikterna på flyget. Stora bagaget får väga 23 kg och handbagaget 12 kg, så länge jag flyger med Air France. I Santiago byter vi till Chilenska bolaget LAN och då får handbagaget väga max 8 kg så det gäller ha koll på vikten.
 
Vi kommer att ha med oss en puls/oximeter på expeditonen. Detta för att ha kolla på vår hälsa och i synnerhet syresättningen i kroppen. Så här på havsnivå skall man ligga på en syresättning mellan 96-100%
 

1x90 min cykel/styrketräning
1x60 min cykel
1x210 min backträning 25 kg
Totalt: 480 min
 
Pergite!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0