Träningsvecka 9

En vecka med lite träning men det har varit andra saker som jag prioriterat högre. Har precis varit ute en timma i skogen i underbart väder och solsken. Riktigt härligt. Min avsikt är att komma igång med träningen den närmaste månaden. Denna veckan var det som sagt magert. I tisdags höll jag föredrag i Götene Kinnekulle Rotaryklubb om min Aconcagua expedition. Kul att berätta om något som ligger mig varmt om hjärtat.
 
2x30 min löpning
1x60 min trekking med 18 kg.
60 min styrketräning
 
Totalt: 180 min.
 
Pergite!

Kommentarer
Postat av: Johan Wass

Hej på dig!

Ja helt rätt, var sak har sin tid. Härligt att höra att du mår bra!

När det är dags för träning igen så väntar jag med spänning att få läsa om dina mål och din träning. Fram till sommaren kan ju vara en period för delmål, träningsprogram och avstämning?

Vi ses och hörs!
Johan

2013-03-04 @ 16:04:29
Postat av: Kenneth

Tjena Johan,
Kul att du tittar in. Jo jag behöver ta tag i det igen. Har tyvärr lite problem med motivationen för närvarande. Ett plus e dock att mitt knä äntligen börjar läka. Känns som svullnaden inne knät håller på att lägga sig och jag kan så när som på en cm räta på benet.
Vi hörs inom kort.
Pergite

2013-03-05 @ 19:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0