Träningsvecka 12

Det rullar på med med tyvärr, lite träning. Jag har träffat en kompis, Johan, som skall hjälpa mig med träningsupplägg som jag nu påbörjar. Det hela går ut på att lägga på mig 5 kg muskler på ett år. Samtidigt skall jag inte lägga på mig fett. Skall redovisa hur detta skall gå till i ett inlägg i nästa vecka. Känns skönt att få lite input och inspiration då träningen går trögt. Tack Johan!
 
1x60 min trekking 22 kg
1x60 min stryketräning
1x60 min löpning
 
Totalt 180 min
 
Pergite!

Kommentarer
Postat av: Mira

Hej. Undrar hur du kommer att ha koll på fett respektive muskler , speciellt våg eller har du annat sätt ?

2013-03-27 @ 18:26:43
Postat av: Kenneth

Hej Mira,
Skall försöka ha detta. Kör med mätsticka och mäter på tre ställen.
Ha det!

2013-03-28 @ 08:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0