Pergite - Framtiden

Jag har skrivit att jag skall berätta lite om mina framtidsplaner och jag har funderat fram följande:
 
Bloggen kommer att leva vidare. Jag kommer fortsätta att skriva om sådant som förgyller mitt liv och således kommer det även fortsättningsvis handla om en hel del träning  med det som hör till detta.
 
Jag kommer skall bjuda in gäslbloggare för att belysa något speciellt. Någon som har något tips? 
 
Nästa fjälltur är planerad till vecka 27 och då mitt favoritställe, Jotunheimen. Planen är att vara där ett par tre dagar och hinna med ett par toppar.
 
Om saker och ting går som jag vill kommer jag att göra ett nytt försök på Aconcagua med avfärd slutet av 2014. Detta är min absoluta ambition för jag brukar avsluta saker jag ger mig in på.
 
Idag har jag tagit en härlig tur i skogen med min ryggsäck. Första gången jag hade den på mig sedan jag kom hem och det var riktigt skönt att gå med den.
 
Pergite!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mira

Kommer Calle följa med till Jotunheimen ?

2013-02-25 @ 19:54:18
Postat av: Kenneth

Hej Mira,
Calle skall med, behöver säkert lite draghjälp!

2013-02-26 @ 07:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0