Träningsvecka 36

Återigen en vecka med lite mindre träning än jag tänkt mig. Två turer har det blivit i nya skorna och det är verkligen en rejäl känga! Ovant men det känns som det inte kommer att bli några problem att gå in dom. Skillnaden mot en vanlig vandringskänga är att dom väger dubbelt så mycket och är lite stela framför allt när man går uppför eller nedför.Dom är varma! En bild från dagens pass på kinnekulle.
 
1x60 min trekking 22 kg
1x30 min löpning
60 min styrketräning
180 min trekking 22 kg.
Totalt: 330 min
 
Pergite!

Kommentarer
Postat av: Joel

Fina skor!

2012-09-22 @ 14:56:27
Postat av: Kenneth

Faktiskt skönare än jag trodde. Blir nog dessa hela Acon-turen.

2012-09-22 @ 16:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0