Målet med träningen.

Tiden går riktigt fort. Från och med denna veckan har jag börjat ändra lite i träningen och dess former. Det blir betydligt mer backträning / distansträning med tung packning. Jag har precis kommit hem från ett 90 minuters pass i Kinnkullebacken med 25 kg på ryggen. Svetten lackade kan jag lova men kondisen känns hygglig så jag återhämtar mig fort. Avsikten är att ha en "formtopp" när jag väl anländer till Aconcagua. För att uppnå detta bör jag vara duktigt nedtränad i slutet av november för att sedan trappa ner träningen. Kroppen känns bra och jag tycker att mina kängor känns bra. Blir spännande med vägningen på söndag, har på känn att jag klippt 10 kg nu!
 
Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0