Träningsvecka 42 - 9 veckor kvar.

Igår hade vi¨en inledande träff i Göteborg. Vi var 10 förväntansfulla deltagare som träffades för fösta gången. Jonas och Håkan är riktigt rutinerade expeditonsledare som gav oss deltagare förtroende. Vi gick igenom expeditionen från början till slut och tittade även på film och bilder. Oj tänkte jag, dit skall jag, ser riktigt tufft ut men jag känner en inre trygghet i att jag förberett mig väl. Vi bildade även tältlag och besökte butiken fjällsport för att bättra på vår utrustning för de som ville detta. Jättekul att träffa gänget som skall till toppen av Aconcagua!
 
Träningsveckan har varit bra, hög kvalitet!
 
3x90 min backe 27 kg
1x60 min backe 27 kg
1x60 min styrketräning
1x180 min trekking 22 kg.
 
Totalt: 570 min.
 
Pergite!

Kommentarer
Postat av: Eivor

Jag hoppas verkligen att all ni kande otrolig laganda. Nu ar det ju sa nara. Wow......Kenneth om nagon ar du sa otroligt forberedd. Som vi sager..det finns ingen plan B..

Much Love

2012-10-25 @ 11:10:40
Postat av: Martin

Hej Kenneth,

Härligt att läsa om dina förberedelser. Vi kommer att vara ett gäng väl förberedda och grymt motiverade när vi drar!

Hmm Pergite, gammal K3 Livhusar?

/Martin Gabrielsson

Postat av: Kenneth

Tack för support. Gruppen blir väldigt bra. En liten plan b måste jag ha.

2012-10-27 @ 09:54:51
Postat av: Kenneth

Det kommer att bli mitt livs äventyr, e riktigt taggad. Vilken upplevelse vi skall göra tillsammans. K 3, visst e det så, dock avskriven numera. Du med?

Pergite!

2012-10-27 @ 10:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0