Rehabpass 1

Dags för det första rehabpasset, det är det som jag kommer att få ägna mig åt närmsta tiden. Efter besöket hos sjukgymnasten igår ägnade jag resterande del av kvällen åt att försöka räta på benet sittandes på golvet med en liten kudde under hälen. Först gällde det att försöka slappna av å "sluta skydda benet" och därefter att sakta trycka benet neråt. Jag kom en bra bit på vägen å benet e betydligt rakare idag. Hur det kändes att räta på benet kan vi lämna därhän. Nu har jag i alla fall gjort mitt första rehabpass bestående av styrketräning överkropp och en halvtimma motioncykel, Helt ok känsla i knät. Många negativa tankar har vandrat genom huvudet sedan olyckan i lördags men dom blir färre, Jag skall fixa det här. Inte hittat något knäskydd idag men skall kolla i Göteborg på lördag.
 
Pergite!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0