Pannlampa på!

Rivstart på veckan med tre pass av blandat karaktär. Ikväll blev det ett tvåtimmarspass i skogen med pannlampa. Kolsvart var det men med pannlampan blev det inga problem. Kondisen känns riktigt bra och ryggsäcken med 30 kg i känns också bekväm på. Vi börjar bli kompisar. Är fortfarande ytterst försiktig med mitt knä och använder mitt knäskydd varje dag. Jag får helt enkelt inte översträcka knät en gång till. Idag tog jag kontakt med min tältlagskamrat Fredrik och vi har haft en mejlkonversation, riktigt kul. Vi är riktigt taggade för vår stundande utmaning. På måndag skall jag träffa en läkare och försöka få till mitt reseapotek som behövs inför resan. Behöver några receptbelagda preparat.
 
Pergite!

Kommentarer
Postat av: Alisia Johansson

Du bevisar tydligt att inget kommer gratis, du bär mkt god självdicsiplin :)

2012-12-10 @ 14:53:54
Postat av: Kenneth

Välkommen till bloggen Alisia. Tack för det.
Pergite!

2012-12-10 @ 18:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0