Helg!

Fredag kväll och dags för en avkopplande helg, och, en träningshelg. Löpning, trekking, styrketräning och kanske, simning står på programmet. Simning är inte min starkaste gren men jag inbillar mig att det är bra motion. Jag har precis fått faktura från Swedish Expeditons på anmälningsavgiften till expeditionen. Med ens kändes det påtagligt att jag skall iväg i slutet på detta året. Nu gäller det att sköta träningen och käket för dom där 10 kg skall bara bort så jag har lite mindre att släpa på. Det blir nog med ca 35 kg i 90 liters ryggsäcken. Det gäller bara att göra rätt dag för dag så fixar jag detta. Hur försäkrar man sig på bästa sätt inför en sådan här sak? Det berättar jag om imorgon. Bilden är från i somras, toppen på Galdhöpiggen 2469 möh.


Kommentarer
Postat av: Emma

Min Fina Pappa <3

2012-02-14 @ 21:13:12
Postat av: Kenneth

Tack Pluttan!

2012-02-14 @ 21:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0