Förväntningar.

Det har varit många lycka till de senaste dagarna, Känns nästan lite overkligt att det nu snart e dags att åka iväg.

Alla lycka till på vägen känns bra. Mina förväntningar är höga. Riktigt höga. Jag skall ta mig till toppen av Aconcagua, så är det bara. Delmål på vägen är jätteviktigt, det kommer jag änvända mig av, annars blir slutmålet så långt borta och stort. En dag i taget blir mottot, använda så lite kraft som möjligt varje dag e viktigt. Jag vet att jag måste mobilisera allt jag har för att klara detta så därför är det viktigt att ha kvar urkraften till toppstöten.

Vädret har varit riktigt kallt och blåsigt de sista dagarna på Aconcagua. -20 samt mycket starka vindar och därmed så kallt som -40 grader. Kylan är en sak men jag hoppas att vinden stillar sig när jag kommer dit.

Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0