BC Plaza del Mulas - Camp Canada 5000 möh

Efter två nätter i BC packar jag min ryggsäck som nu är maximalt lastad med egen utrustning, mat, kök samt bränsle. Väger ca 30 kg och jag kan försäkra att det är blytungt att bära på hög höjd. Dags att lyfta till Camp Canada där vi skall ligga en natt. Det är brant stigning direkt som sedan planar ut efter någon timma. Hjärtat jobbar stenhårt och det känns lite bättre denna dag. Efter 4 timmar kommer vi fram till Canada och reser bums våra tält och lagar mat.
 
På väg mot Canada
 
BC från ovan.
 
Camp Canada
 
Myspys i tältet.
 
 

Kommentarer
Postat av: Eivor

Kenneth, WOW det var tufft dar uppe. Det ar helt otroligt vilken pafrestning du utsatte dig for. Tack och lov att du klarade dig utan skador..

2013-02-02 @ 09:43:01
Postat av: Kenneth

När jag var där var det självklart att kämpa på, nu e jag hemma och undrar hur klokt det var....
Visst utsatte jag mig för risker.

2013-02-02 @ 10:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0