Hemåt

Hej på er 😃
 
Beklagar att det varit lite tyst här! 
Det har mestadels varit pga dålig mottagning och en trasig tracker. 
Nu har vi fått lite uppdatering som jag kan dela med mig. 
 
Pappa har gett oss besked om att avsluta klättringen på grund av höjdsjuka. De andra killarna har det bra och fortsätter klättringen. Det är självklart jättetråkigt att pappa inte kunde fortsätta till toppen, men ibland händer saker som är utanför individens kontroll. Det var ett svårt beslut att ta men det var rätt beslut. 
 
Jag kommer lämna ifrån mig bloggen och pappa tar över när han kommer hem, men innan det så tänkte jag skriva en avslutande grej: 
 
Till pappa! 
Vi är så otroligt stolta över dig, ord räcker inte till.
Älskar dig otroligt mycket, du är bäst!! ❤

Ha det bra! 
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0