Everest BC - Island Peak!

Hallå där, nu händer det grejor som jag skall rapportera i min blogg. Martin och Pernilla sitter i detta nu på flyget till Katmandu. Planen är att gå vandringen från Lukla upp till Everest BC och därefter klättra Island Peak 6189 möh. När dom väl är framme kommer jag att lägga upp planen i bloggen och även en länk så vi kan följa deras position från GPS-trackern.
 
När det gäller mina egna planer så är siktet inställt på en expedition till Himalaya 2020. Jag håller nu på att kolla runt om fler är sugna.
 
Så fort jag får rapporter från Martin så kommer jag uppdatera bloggen.
Häng med!
 
Pergite!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Sanna heter jag, sambo med Timmy, som också är med på resan. Jag undrar varför du inte nämner honom? Jag skulle uppskatta att få höra om honom med. Mvh Timmys sambo.

2019-05-04 @ 23:16:12
Postat av: Anonym

Hej!
Sanna heter jag, sambo med Timmy, som också är med på resan. Jag undrar varför du inte nämner honom? Jag skulle uppskatta att få höra om honom med. Mvh Timmys sambo.

2019-05-04 @ 23:16:14
Postat av: Anonym

Hej!
Sanna heter jag, sambo med Timmy, som också är med på resan. Jag undrar varför du inte nämner honom? Jag skulle uppskatta att få höra om honom med. Mvh Timmys sambo.

2019-05-04 @ 23:18:38
Postat av: Kenneth Lövgren

Hejsan Sanna,
Välkommen till bloggen. Bra att du bekräftar att det är Timmy som är med. Självklart skall jag skriva om honom också. Jag var något osäker på namnet och skickat en fråga till Martin men har inte fått svar.
Pergite!

2019-05-05 @ 10:00:15
URL: http://aconcagua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0