Träningsvecka 3

Shit, i tisdags kom så en mindre skada. Höger knä protesterade och ville inte ägna sig åt någon kvalificerad träning. Jag tolkade det som en typisk överansträningsskada. Dagen därpå påbörjade jag en Voltarenkur och i går kände jag en tydligt förbättring och idag är jag smärtfri igen. Gott. Jag får passa mig och se upp med att muskelfästen etc är svagare än psyket. Därav har träningen denna veckan varit begränsad till rehabcykel. 
 
I onsdags fick jag ett mejl från Iceland Air där dom skrev att dom ställt in en flight på vår hemresa och bokat om oss på en annan. Problemet var bara ersättningsflyget landade 5 timmar EFTER vår flight till Göteborg lyft. Så det kan bli. Nu är det löst i alla fall och vi kommer hem en dag senare än det var tänkt. På självaste midsommarafton. Tack till Linda på Ticket i Skövde för all hjälp:)
 
Denali, edge of the World
 
 
På torsdag är det dags för vinterträning i norra Värmland närmare bestämt på Långberget vid Sysslebäck. Jag drar upp till Hallsberg å så åker Martin och jag till Karlstad där vi plockar upp Stefan. Rapporterna säger att det är riktigt mycket snö så snöskorna skall med. Ryktet säger att det står en snöskoter och väntar på oss:)
 
Martin å Kenneth toppen av Elbrus
 
 
1x90 min styrketräning
1x60 min cykel
2x90 min cykel
 
Totalt: 330 min
 
Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0