Träningsvecka 4-5.

Dags att rapportera några veckors träning. Det mesta flyter på. Knän känns bättre och jag har anpassat mig till att det är en svag punkt. 
 
Förra helgen var jag uppe på Långberget och träffade Martin å Stefan. Av en ren tillfällighet råkade även Magnus vara där. Så rätt var det var så satt hela Denaligänget samlade igen. Kul! Det blev några dagars skidåkning i Branäs och även en tur med snöskotern:)
 
Igår var jag och körde ett duktigt tufft pass i Falköping. Det hade kommit riktigt mycket snö. Snöskorna bar inte då det var puder, på vissa ställen långt upp på låren så efter tre timmar var jag duktigt slut. Ett riktigt bra pass. I morgon är det dags för ett nytt backpass på Kinnekulle med snöskorna. Har precis kommit hem från ett träningspass på STC och idag var det ett mixat pass med lite styrketräning samt löpintervaller. Kändes riktigt bra och kondisen känns helt ok. Nu gäller det att hänga i med träningen å hålla sig hel och frisk. 
 
Träningsvecka 4
 
1x120 min backpass
1x60 min löpning intervaller
1x60 min styrketräning
1x240 min utförsåkning
1x180 min utförsåkning
 
Totalt: 660 min
 
Träningsvecka 5
 
1x90 min backpass
1x120 min backpass
1x180 min backpass
1x60 min styrketräning
1x90 min styrketräning samt löpintervaller
1x90 min cykel samt löpning
 
Totalt: 630 min
 
Pergite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0