Träningsvecka 46

En riktigt bra träningsvecka och på det hela taget känns det finfint:) Kroppen fungerar bra och jag känner mig starkare för var vecka som går. I måndags körde jag ett backpass i riktigt dåliga förhållanden. Regn, dimma och riktigt halkigt i backen. 
 
Denna veckan har jag förändrat lite i mitt upplägg. Jag har minskat vilotiden när jag kör min intervallträning. Jag kör 4x4 min med 90-95% av min maxpuls. Denna vecka har jag gått ner till 2,30 min vila mellan intervallerna, vila är det kanske inte fråga om men jag försöker gå ner i 70% i puls mellan intervallerna. 
 
Här är ett Björgen-intervallpass:
 
http://www.movescount.com/moves/move130935071
 
Toppbild Aconcagua
 
2x120 min backträning 30 kg i ryggan
1x90 min styrketräning samt intervaller löpning
1x60 min löpning med intervaller
1x90 min styrketräning/gåband med 30 kg i ryggan
 
Totalt: 480 min
 
Imorgon är det dags för ett backpass igen:)
 
Pergite!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0