Kosthållning med målvikt 80 kg.

Nattbild högt uppe på Aconcagua.
 
En av målsättningarna med min träning är ju att komma i toppform. För att göra detta behöver jag gå ner ca 7 kg för att nå min målvikt på 80 kg. Jag kommer nu att börja ta tag i kosten och ha ett högt proteinintag och ligga lite lägre på kolhydrater samtidigt som jag skall undvika socker. I och med att jag kommer att öka min träning så kommer viktnedgången komma som ett brev på posten:) När jag började min förberedelse sist vägde jag 5 kg mer än nu så mitt utgångsläge är betydligt bättre. Min avsikt är också att fördela om de 80 kg till ett par kilo mer muskler och ett par kilo mindre fett.
Pergite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0